Dashboard | +Follow
Like A Paradise
Best friends forever :')
Thursday 1 August 2013 • 11:03 • 0 comments

 


Assalamualaikum :')

semua orang ada kawan kan? ada best friend masing masing right? Haha, same like me, ada best friend jugak, ada dengan aku time susah and senang. dah ramai dah act aku jumpa kawan. tapi cuma kawan, bukan kawan baik. mampu kawan kejap je, rapat kejap, then lama lama nanti dia berubah? haha, manusia boleh berubah kan? adat lah tu kan? k, but, yg ni maybe special sikit kut? aku just kenal dia kt kem je? tapi boleh berkawan rapat sampai sekarang. ukhwah kami sungguh kuat. and harap harap sangat ukhwah kami berkekalan sampai akhir hayat. Aminn. dia ada time susah dan senang. dia sentiasa ada untuk aku. walhal perkara remeh temeh pun dia sanggup dengar celoteh aku ni. hihi. dear friend, jangan tinggalkan aku okay? jaga diri kau. take care ya :) 

love xoxo, Syawalina Mahdir



Disclaimer

Hi, im Syawalina Mahdir! Still young :) hehehe. Thanks for visit my blog!



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Find Me Here

Taggie Board


Back to past